ul.Starowiślna 35/9, Kraków

tel: 668 969 960 (pn-czw 11:00-19:00, pt 9:00-17:00)

Niniejszy Regulamin (dalej: „Regulamin”) określa zasady korzystania ze strony internetowej dostępnej pod adresem: https://psychoterapia-skawinska.pl (dalej: „strona internetowa”) prowadzonego przez Szymon Kapera KAPERTRANS, NIP: 6821643133, adres: Przesławice 27, 32/104 Koniusza, Regon: 122629077, a także zasady i tryb umawianie wizyt na odległość z Pacjentami na terenie Rzeczypospolitej Polskiej, za pośrednictwem strony internetowej i jest skierowany do Pacjentów korzystających ze strony internetowej. Adres korespondencyjny placówki: ul.Starowiślna 35/9, 31-032 Kraków, adres e-mail: wstronecentrum@gmail.com, telefon: +48 668 969 960. Niniejszy Regulamin jest dostępny za pośrednictwem strony internetowej w każdym czasie, nieodpłatnie, w sposób umożliwiający pobranie i utrwalenie Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którym posługuje się Klient. W kwestiach nieuregulowanych w Regulaminie zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w tym w szczególności Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219), Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2017 r. poz. 683), Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. – Kodeks cywilny (Dz.U. z 2017 r. poz. 459, 933, 1132) oraz inne obowiązujące przepisy prawa. Informacje ogólne
  1. Informacje dotyczące Usług, takie jak cena i czas trwania, wskazane są na stronie internetowej oraz w Gabinecie, a także omawiane podczas wstępnych konsultacji ze Specjalistą.
  2. Recepcja jest czynna od Pon-Czw od 10:30-18:30 oraz w Piątki od 9:00-17:00, w tych godzinach zapraszamy do kontaktu telefonicznego. W pozostałych godzinach prosimy o napisanie SMS.
  3. Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Usługach podane na stronie internetowej Usługodawcy oraz w Gabinecie nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 § 1, a jedynie zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 roku – Kodeks cywilny (Dz. U. z 2014 r., poz. 121 ze zm.).
Zasady wizyt w gabinetach W stronę centrum
  1. Wizyty odbywają się punktualnie o wyznaczonych godzinach. Na miejscu zalecamy pojawić się do 5 minut przed planowaną wizytą. Terapeuta zaprosi Państwa do gabinetu.
  2. O nieobecności na planowanej sesji terapeutycznej prosimy o informację najpóźniej 48 godzin przed planowaną wizytą. Jeśli wizyta planowana jest na poniedziałek prosimy o informację o nieobecności najpóźniej w piątek. Brak informacji lub zbyt późne odwołanie będzie skutkować opłatą za nieodbytą sesję terapeutyczną, jeśli chcą Państwo kontynuować terapię.
  3. Z uwagi na dbałość o zdrowie wszystkich osób w placówce, w przypadku wystąpienia objawów chorobowych, takich jak przeziębienie, kaszel, katar, objawy COVID-19 lub inne dolegliwości, terapeuta ma prawo odmówić przyjęcia pacjenta. W takiej sytuacji pacjent zobowiązany jest do opłacenia sesji, jeśli zdecyduje się na kontynuację terapii. Aby uniknąć opłaty, pacjent powinien zgłosić swoją nieobecność co najmniej 48 godzin przed umówioną sesją. Dziękujemy za zrozumienie i współpracę w trosce o zdrowie nas wszystkich.
  4. Zapisując dziecko do psychologa dziecięcego lub młodzieżowego potrzebujemy pisemnej zgody obojga rodziców/opiekunów (formularz znajduje się na recepcji).
  5. W poczekalni prosimy o zachowanie ciszy i spokoju.
Płatności
 
  1. Płatności za sesje przyjmujemy gotówką bezpośrednio u terapeutów (najlepiej aby pieniądze były odliczone) lub kartą / blikiem.
  2. Opłaty za Usługi mogą ulegać zmianom.
  3. Pacjent, który dokonał opłaty za Usługę może poprosić o wystawienie i przesłanie faktury. Pacjent wyraża zgodę na przesyłanie faktur w formie elektronicznej na wskazany przez siebie adres e-mail.
Reklamacje
  1. Pacjent ma prawo złożyć reklamację dotyczącą Usługi.
  2. Reklamację należy przesłać w formie pisemnej lub w wiadomości e-mail na adres: wstronecentrum@gmail.com
  3. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Pacjenta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku otrzymania niekompletnej reklamacji, Usługodawca wezwie do jej uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14-u dni od daty wpłynięcia kompletnej reklamacji.
Rezygnacja z wizyty
  1. Każda wizyta zarezerwowana przez stronę internetową www.psychoterapia-skawinska.pl może zostać odwołana do 48h przed wizytą.
  2. Jeśli państwo odwołacie spotkanie (w formie telefonicznej lub emailowej) do 48h przed spotkaniem, to wasze środki za opłaconą z góry sesję zostaną zwrócone na numer konta bankowego widocznego na płatności z serwisu przelewy24.